Pasjon

Pasjon for de store livsnytere!

onsdag, mai 03, 2006

Min pasjon


Finn frem livsnytern i deg.

Endelig! Jeg er blogger! Ikke det at jeg noensinne tidligere har klart å gjennomføre et slikt prosjekt, men forsøke skal jeg nå gjøre. Planen er iallefall å poste litt hver dag, eller uke eller måned. Målet er å nå frem til de nærmeste. Visjonen er å møte andre som tenker og gjør som meg.

Hvorfor pasjon? Her er en liten definisjon.

pasjon (av lat. passio, til pati, lide). — 1. Lidelse; Jesu lidelse og død, f.eks. i bet. som pasjonshistorien (Jesu lidelseshistorie), pasjonsmusikk, pasjonsskuespill o.a. — 2. Lidenskap, lidenskapelig, dvs. intens, sterk interesse el. kjærlighet. — pasjonert, lidenskapelig; sterkt interessert (i) el. opptatt (av noe). (ref. http://www.caplex.no/Web/ArticleView.aspx?id=9326890)

Og de som virkelig kjenner meg vet jo at jeg ikke er så veldig glad i Jesus og Gud og sånt, så det får bli definisjon nummer 2.

/ Anne