Pasjon

Pasjon for de store livsnytere!

fredag, mai 12, 2006

Holmenkollstafetten


Og da er det igjen klart for årets store hendelse: Holmenkollstafetten!! Jeg skal løpe, som vanlig, og min pulje starter 16.25 i morgen. Jeg er litt ekstra spent denne gang; hvordan er løpeformen i år?


Siste løpetur gikk utrolig bra. Ånden kom over meg i november og jeg løpte rundt Frognes. Jeg var nesten ikke sliten og pusten var helt fint, så jeg konkluderte med at dette KAN jeg. Nå er jeg selvfølgelig litt mer usikker. Det har vært en hard vinter med mye kjeks, sjokolade og sitting, så det finnes en fare for at god-formen fra november er borte.

Spennende blir det uansett!

/ Anne

3 Comments:

  • At 12:55 p.m., Blogger Magnus said…

    Det verste er at jeg faktisk har litt troen på deg. Du er faktisk hakket flinkere til å løpe langt enn meg. Kort skal jeg nok flise deg.

    Det hadde du ikke forventet fra sportsbrodern.

     
  • At 3:50 p.m., Blogger Anne said…

    Og bare for å slippe å få flere spørsmål om hvordan det gikk. Dette var selvfølgelig bare tull og tøys.

    / Anne

     
  • At 11:57 a.m., Anonymous Anonym said…

    Ha ha ha! Løpe holmenkollstafetten som vanlig... festlig side dette Bjørnebæsj. Har du fritidsproblemer???

     

Legg inn en kommentar

<< Home