Pasjon

Pasjon for de store livsnytere!

mandag, mai 14, 2007

Å være hjemme på dagtid


37 uker på vei våkna jeg i dag klokken 0915, altfor seint selvfølgelig, ettersom Kåra skulle til Gapahauken med barnehagen og ektemann skulle vært på jobb. 0930 var ungen i barnehagen og ektemann på vei til jobb og 0935 var jeg "hjemme på dagtid".

Mye skjer hjemme på dagtid. Dessverre for dagen var frokosttv over og Cookworks på BBC Food sett for mange ganger til at suffleenes hemmlighet er noen hemmlighet lenger (papir rundt form smøres med smør og parmesan og settes i kjøleskap mens man lager ferdig røren, eggehvite viskes inn i basis uten å drepe all luft o.s.v.). Rundt 1000 (etter å ha ringt Maje 4 ganger uten å få svar) innser jeg at min 2,5 år gamle datter og min 80 år gamle bestemor har en mer innholdsrik og travel hverdag enn meg.

Etter råd fra suspekt "hvordan-sette-igang-fødselen"-hjemmeside tok jeg 1010 en overdose lakserende middel. Det har hatt sin effekt, men veer merker jeg ikke noe til.

Godt at Kåra snart kan hentes i barnehagen igjen. This is depressing.

/ Anne

Kåra just now .. Mage fra oven
Pluto kjeder seg også Det ER ting å gjøre ..

2 Comments:

  • At 7:16 p.m., Anonymous Anonym said…

    Ha ha ha ha ha ha ha, så festlig bilder! Flott hjem:)

     
  • At 10:05 p.m., Anonymous Anonym said…

    Synes du skildret livet ditt som hjemmeværende ved hjelp av 4 bilder utrolig godt.

     

Legg inn en kommentar

<< Home